Infocentrum Nelahozeves
Nelahozeves 2, 277 51
Kampaň Pustit k vodě je produkt zaměřený na aktivní pobyt u vody i na vodě ve středních Čechách. ,,Kreativní koncept vzešel z marketingového oddělení a poukazuje na každodenní či stresové situace, které mohou lidé hodit za hlavu, tedy pustit k vodě, a užít si aktivní dovolenou nejen na vodě, ale i u vody, a to jen pár kilometrů od hlavního města,“ přiblížil kampaň Jakub Kulhánek, ředitel Středočeské centrály cestovního ruchu (SCCR).
Základní myšlenka pracuje s vtipným dvojsmyslem. ,,V kampani využíváme copywriterskou hříčku, která nese jasné sdělení - zbav se starostí , uvolni se a vyraz do středních Čech s partnerem, rodinou, se psem, prostě s kýmkoliv. Věříme, že má potencionál stát se zapamatovatelným sloganem spojeným se zážitky na vodě a okolo ní. Tón kampaně je hravý, uvolněný, plný slovních obratů a dvojsmyslů,“ doplnila za SCCR Karolína Kratochvílová, která stojí za kreativou nového produktu.
V rámci kampaně se využije celá škála formátů-v online prostředí, tištěnou inzerci anebo video a audio spoty, které vznikly v loňském roce. Součástí budou i PR aktivity. Vytvořen byl také web pustitkvode.cz, který nabízí praktické tipy na výlety, služby a zážitky na vodě i v jejím okolí. Kampaň poběží v letošním i příštím roce od května do září.
Ve Středních Čechách jsou příznivé podmínky pro vodní turistiku. Díky splavné Labsko-vltavské vodní cestě má region nejdelší síť vodních cest v Česku. Českým fenoménem je vodácká tradice spojená s trampingem. Ve středních Čechách mají ideální podmínky řeky Sázava a Berounka s bohatou nabídkou kempů a půjčoven.
Během loňského roku zaznamenaly Střední Čechy nejvyšší návštěvnost za posledních 12 let, a to v každém čtvrtletí, které je statisticky sledován. Podle dat přijelo do regionu ve čtvrtém kvartálu roku 2023 dokonce o 251 tisíc návštěvníků, což je o více než 10% více oproti stejnému období roku 2022.
Produkt Pustit k vodě navazuje na jedno z hlavních komunikačních témat SCCR, ale i agentury CzechTourism pro následující dva roky, kterým je aktivní turismus. Střední Čechy se představují jako destinace v pohybu. Výhodou regionu je rozmanitost a šíře nabídky aktivní turistiky, která je atraktivní pro všechny cílové skupiny i věkové kategorie.
Zajímavé informace